Menu
Szukaj
Koszyk
Reklamacje i Gwarancja

JAK ZGŁOSIĆ I PRZYGOTOWAĆ WADLIWY TUSZ/TONER:

1. Jeżeli zauważyłeś uszkodzenie tusza lub tonera jeszcze przed instalacją, nie instaluj go w drukarce. Wystarczy, że nas o tym poinformujesz przy zgłoszeniu lub napiszesz karteczkę "toner/tusz uszkodzony fizycznie" i dołączysz do pudełka.

2. Jeżeli zauważyłeś nieprawidłowe działanie tonera:

- wady jakościowe: załącz do reklamacji wydruk testowy, bez niego nie będziemy mogli rozpatrzeć zgłoszenia,

- inne wady m.in. komunikacja materiału z drukarką, niewykrywalność materiały przez drukarkę itd. - w tym wypadku zapisz nr błędu lub komunikat jaki się pojawia i dołącz karteczkę do tonera/tuszu lub powiedz nam o tym przy zgłoszeniu.

2. Zgłoszenia możesz dokonać telefonicznie, mailowo lub w sklepie stacjonarnym. Jednak zachęcamy do wcześniejszego kontaktu w celu ustalenia czy będziemy mieć nowy materiał eksploatacyjny na wymianę.

+48 697602752

sklep@arsa.pl

ARSA tusze tonery, Puławska 132, 02-620 Warszawa

3. Dostarcz reklamację do naszego punku przy Puławskiej 132 w Warszawie, nadaj go za pośrednictwem kuriera lub poproś o odebranie przez nas reklamacji. Reklamacje odbieramy za pośrednictwem firmy przewozowej DPD, toner/tusz należy zabezpieczyć przed dalszym uszkodzeniem i zapakować. Kurier odbierający paczkę będzie posiadał list przewozowy.

 

PROCES REKLAMACJI, ILE BĘDĘ CZEKAĆ?

1. Tusze i tonery zamienne, alternatywnych producentów niż producent drukarki wymieniamy 1 do 1 od ręki. Oznacza to, że jeżeli przygotowałeś reklamację według naszych wytycznych nie będziesz musiał czekać i od razu otrzymasz nowy produkt.

2. Tusze i tonery oryginalne - produkty objęte są gwarancją producenta i to on rozpatruje każdą z nich, proces decyzyjny od dostarczenia materiału do naszego sklepu do wystawienia decyzji zajmuje od 7 do 30 dni roboczych. Po tym czasie następuje wymiana wadliwego produktu lub wystawienie korekty i zwrot środków - TYLKO po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedawcą na etapie zgłoszenia.

 

JAKĄ GWARANCJĘ MAJĄ POSZCZEGÓLNE TUSZE I TONERY?

Toner lub tusz podlegający gwarancji może być wykorzystany maksymalnie w 75%, jeżeli zostało go mniej niż 25% reklamacja zostanie odrzucona.

PRODUCENT TUSZE (miesiące)  TONERY (miesiące)
ORINK zamienniki  12  18
UPRINT zamienniki 24-36 24 
QUANTEC zamienniki
JetWorld zamienniki 6 6-dożywotnia
KATUN zamienniki 12 12
HP 6-12 6-12
Canon 6 6
Brother 6 6
Epson 12 12
XEROX  6-12  6-12
Konica Minolta x 6-12 
Kyocera x 6-12 
 Lexmark x 12 
OKI  x 6-12 
Ricoh 6 6

 

Jeżeli nie znalazłeś w tabeli informacji na temat okresu gwarancyjnego swojego tuszu/tonera lub masz wątpliwości zadzwoń i wszystko Ci powiemy :)

Nie martw się każdy sprzedawany przez nas produkt ma gwarancję :)

sklep@arsa.pl

+48 697 602 752