JAK ZGŁOSIĆ I PRZYGOTOWAĆ WADLIWY TUSZ/TONER:
1. Jeżeli zauważyłeś uszkodzenie tusza lub tonera jeszcze przed instalacją, nie instaluj go w drukarce. Wystarczy, że nas o tym poinformujesz przy zgłoszeniu lub napiszesz karteczkę "toner/tusz uszkodzony fizycznie" i dołączysz do pudełka.
2. Jeżeli zauważyłeś nieprawidłowe działanie tonera:
- wady jakościowe: załącz do reklamacji wydruk testowy, bez niego nie będziemy mogli rozpatrzeć zgłoszenia,
- inne wady m.in. komunikacja materiału z drukarką, niewykrywalność materiały przez drukarkę itd. - w tym wypadku zapisz nr błędu lub komunikat jaki się pojawia i dołącz karteczkę do tonera/tuszu lub powiedz nam o tym przy zgłoszeniu.
2. Zgłoszenia możesz dokonać telefonicznie, mailowo lub w sklepie stacjonarnym. Jednak zachęcamy do wcześniejszego kontaktu w celu ustalenia czy będziemy mieć nowy materiał eksploatacyjny na wymianę.
+48 697602752
ARSA tusze tonery, Puławska 132, 02-620 Warszawa
3. Dostarcz reklamację do naszego punku przy Puławskiej 132 w Warszawie, nadaj go za pośrednictwem kuriera lub poproś o odebranie przez nas reklamacji. Reklamacje odbieramy za pośrednictwem firmy przewozowej DPD, toner/tusz należy zabezpieczyć przed dalszym uszkodzeniem i zapakować. Kurier odbierający paczkę będzie posiadał list przewozowy.
PROCES REKLAMACJI, ILE BĘDĘ CZEKAĆ?
1. Tusze i tonery zamienne, alternatywnych producentów niż producent drukarki wymieniamy 1 do 1 od ręki. Oznacza to, że jeżeli przygotowałeś reklamację według naszych wytycznych nie będziesz musiał czekać i od razu otrzymasz nowy produkt.
2. Tusze i tonery oryginalne - produkty objęte są gwarancją producenta i to on rozpatruje każdą z nich, proces decyzyjny od dostarczenia materiału do naszego sklepu do wystawienia decyzji zajmuje od 7 do 30 dni roboczych. Po tym czasie następuje wymiana wadliwego produktu lub wystawienie korekty i zwrot środków - TYLKO po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedawcą na etapie zgłoszenia.
JAKĄ GWARANCJĘ MAJĄ POSZCZEGÓLNE TUSZE I TONERY?
Toner lub tusz podlegający gwarancji może być wykorzystany maksymalnie w 75%, jeżeli zostało go mniej niż 25% reklamacja zostanie odrzucona.
PRODUCENT | TUSZE (miesiące) | TONERY (miesiące) |
ORINK zamienniki | 12 | 18 |
UPRINT zamienniki | 24-36 | 24 |
QUANTEC zamienniki | 6 | 6 |
JetWorld zamienniki | 6 | 6-dożywotnia |
KATUN zamienniki | 12 | 12 |
HP | 6-12 | 6-12 |
Canon | 6 | 6 |
Brother | 6 | 6 |
Epson | 12 | 12 |
XEROX | 6-12 | 6-12 |
Konica Minolta | x | 6-12 |
Kyocera | x | 6-12 |
Lexmark | x | 12 |
OKI | x | 6-12 |
Ricoh | 6 | 6 |
Jeżeli nie znalazłeś w tabeli informacji na temat okresu gwarancyjnego swojego tuszu/tonera lub masz wątpliwości zadzwoń i wszystko Ci powiemy :)
Nie martw się każdy sprzedawany przez nas produkt ma gwarancję :)
+48 697 602 752